دانلود طرح توجیهی

دانلود طرح توجیهی,دانلود رایگان طرح توجیهی کشاورزی, سایت طرح توجیهی, دانلود طرح توجیهی96, بانک طرح های توجیهی, بانک طرح توجیهی, طرح کسب و کار , دانلود رایگان طرح توجیهی, طرح توجیهی رایگان, طرح توجیهیpdf, دانلود رایگان طرح توجیهی با فرمت ورد, دانلود رایگان طرح توجیهی کشاورزی,دانلود نمونه طرح کسب و کار,دانلود طرح کسب و کار آماده, دانلود رایگان طرح توجیهی 95 ,دانلود رایگان طرح کسب و کار ,دانلود طرح کسب و کار آماده ,دانلود رایگان طرح توجیهی با فرمت ورد ,طرح توجیهی گردشگری ,دانلود نمونه طرح کسب و کار

دانلود طرح توجیهی

دانلود طرح توجیهی,دانلود رایگان طرح توجیهی کشاورزی, سایت طرح توجیهی, دانلود طرح توجیهی96, بانک طرح های توجیهی, بانک طرح توجیهی, طرح کسب و کار , دانلود رایگان طرح توجیهی, طرح توجیهی رایگان, طرح توجیهیpdf, دانلود رایگان طرح توجیهی با فرمت ورد, دانلود رایگان طرح توجیهی کشاورزی,دانلود نمونه طرح کسب و کار,دانلود طرح کسب و کار آماده, دانلود رایگان طرح توجیهی 95 ,دانلود رایگان طرح کسب و کار ,دانلود طرح کسب و کار آماده ,دانلود رایگان طرح توجیهی با فرمت ورد ,طرح توجیهی گردشگری ,دانلود نمونه طرح کسب و کار

دانلود رایگان طرح توجیهی کشاورزی, سایت طرح توجیهی, دانلود طرح توجیهی96, بانک طرح های توجیهی, بانک طرح توجیهی, طرح کسب و کار , دانلود رایگان طرح توجیهی, طرح توجیهی رایگان, طرح توجیهیpdf, دانلود رایگان طرح توجیهی با فرمت ورد,
دانلود رایگان طرح توجیهی کشاورزی,دانلود نمونه طرح کسب و کار,دانلود طرح کسب و کار آماده,
دانلود رایگان طرح توجیهی 95
,دانلود رایگان طرح کسب و کار
,دانلود طرح کسب و کار آماده
,دانلود رایگان طرح توجیهی با فرمت ورد
,طرح توجیهی گردشگری
,دانلود نمونه طرح کسب و کار

کلمات کلیدی

دانلود طرح توجیهی تولیدی

کارگاه تولید لامپ کم مصرف

کارگاه تولید قوطی کنسرو

تولید کانی تالک

تولید قطعات صنعتی پلاستیکی

بسته بندی و توزیع تخم مرغ

طرح توجیهی بسته بندی

دانلود طرح توجیهی جدید

دانلود رایگان طرح کسب و کار کارگاه خیاطی

پروژه کارآفرینی طرح تولید مصنوعات چوبی

پروژه کارآفرینی تولیدی مبل منازل

دانلود رایگان کارآفرینی تولیدی مبل

دانلود رایگان طرح توجیهی تولید مبلمان

تولیدی مبلمان منازل و ادارات

پروژه کارآفرینی تولید سس

طرح توجیهی سس سویا

دانلود طرح توجیهی خوراکی

هزینه ساخت کارخانه سوسیس و کالباس

هزینه راه اندازی کارخانه سوسیس و کالباس

ماشین الات تولید سوسیس و کالباس

لیست قیمت خط تولید سوسیس و کالباس

قیمت خط تولید سوسیس و کالباس

دستگاه تولید سوسیس و کالباس خانگی

دانلود رایگان طرح توجیهی تولید سوسیس و کالباس

خط تولید سوسیس و کالباس pdf

تولید سوسیس و کالباس

کارخانه تولید فنس تهران

قیمت سیم خاردار

قیمت توری گابیون

قیمت توری فنس

طرح توجیهی شترمرغ

پنجشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۷، ۱۱:۳۳ ق.ظ
پاورپوینت طرح توجیهی شترمرغ

پاورپوینت طرح توجیهی شترمرغ در 42اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات 42
حجم 0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی مهندسی کشاورزی

توضیحات کامل

پاورپوینت طرح توجیهی شترمرغ در 42اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx





مقدمه :

    شترمرغ(struthio camelus ) بزرگترین پرنده زنده است که متعلق به خانواده ratite ها به معنای سینه پهنان می باشد. اعضای این خانواده بوسیله عدم قدرت پرواز‍،توانایی دویدن و فقدان جناق در استخوان سینه شان شناخته می شوند. این پرندگان بسیار مقاوم بوده و به آسانی می توانند با شرایط گوناگون اقلیمی سازگار شوند. آنها می توانند در چراگاه های فقیری که گاو و گوسفند قادر به رشد و زندگی نیستند،زنده بمانند.
پرورش شتر مرغ از سال 1860 در کشور افریقای جنوبی به صورت جدی آ‎غاز گردید و سپس در سایر نقاط دنیا گسترش یافت. امروزه در بسیاری از کشورها پرورش شترمرغ انجام می شود. کشور ایران هم چند سالی است مبادرت به واردات این پرنده نموده و در امر پرورش آن گام نهاده است. در طی چند سال گذشته مطالعاتی برروی پارامترهای تولیدی، جوجه کشی، تغذیه و پرورش این پرنده صورت گرفته که توأم با موفقیت هایی دراین زمینه بوده  است. قابل ذکر است که تاکنون  در ایران محصولات حاصل از کشتار این پرنده به بازار عرضه نشده است.

   محصولات این پرنده شامل گوشت، چرم، پروسایر محصولات فرعی است. گوشت پرنده قرمز بوده و از خواص آن می توان پایین بودن میزان چربی، کلسترول، تردی خاص و بالا بودن میزان پروتئین را نام برد. چرم این پرنده چرمی با ظاهری زیباست و درساخت انواع محصولات چرمی به کار می رود. نوع دیگر چرم  حاصل از پوست ناحیه ساق پای شترمرغ است که از صفحات فلسی، مانند پوست مارمولک تشکیل شده و در ساخت محصولات چرمی و به خصوص پوتین گاو چران ها استفاده می شود.پرهای شتر مرغ در ساخت انواع گردگیرها استفاده می شود و خاصیت گردگیری بالایی دارد.

   همچنین ازپر شتر مرغ در تزیین علم در مراسم مذهبی، ساخت انواع کلاه ها و شال گردن ها استفاده می شود. سایر محصولات فرعی این پرنده شامل پوسته تخم می باشد که از تخم های بی نطفه در زمان جوجه کشی به دست می آید. برروی این تخم ها کارهای هنری از جمله نقاشی و حکاکی صورت گرفته و با قیمت های گزافی به فروش می رسند. به طور کلی از کلیه اجزای این پرنده استفاده می شود. شترمرغ در سن 10 تا 14 ماهگی کشتار می گردد و در این سن حدود 100 تا 120 کیلوگرم وزن دارد. گوشت حاصل از این پرنده بیشتر از قسمت ران می باشد که در حدود 30 تا 35 کیلوگرم است. همچنین پوستی به مساحت 3/1 تا 5/1 متر مربع استحصال می گردد.”

 

  انواع شترمرغ

 

1- استرالیایی:                        شترمرغ آمو                    شترمرغ کاسورای
2-نیوزیلند:   شترمرغ کیوی
 3-آفریقایی:
شترمرغ آفریقای جنوبی (struthio camelus australis )-گردن آبی
شتر مرغ آفریقای شمالی (struthio camelus camelus )-گردن قرمز
شترمرغ آفریقای شرقی (struthio camelus massaicus )-گردن قرمز
شترمرغ سومالی (struthio camelus molibdophanes )-گردن آبی
شترمرغ آفریقایی اهلی شده (struthio camelus domesticus )-گردن سیاه مورد اخیر نوع اهلی شده ای می باشد که از قرن گذشته در آفریقای جنوبی تولید شده است که نتیجه تلاقی بین زیرگونه های مختلف با انتخاب بهترین پر،بالاترین باروری و مقاوم ترین در حمل و نقل می باشد.مزایای هر یک از این گونه ها بدین شرح است:
گردن آبی:جوجه ها مقاوم تر با درصد قدرت زنده مانی بیشتر اما تولید تخم کمتر
گردن قرمز:قد بلندتر،تولید گوشت بیشتر،بلوغ دیرتر و تولید تخم کمتر
گردن سیاه(شترمرغ اهلی):مطیع تر،تولید تخم بالا اما جوجه ها ضعیف تر،جثه کوچکتر و تولید گوشت کمتر


•محصولات شترمرغ

 
گوشت،پوست،پر و روغن
گوشت
گوشت شترمرغ،گوشت قرمز است . طعم، بافت و رنگ گوشت شترمرغ شبیه به گوشت گاو بوده اما میزان چربی،کالری و کلسترول آن کمتر است. به علاوه گوشت شترمرغ میزان بالایی از عناصر کم نیاز مانند روی و منیزیم را نیز داراست. این گوشت نیاز بدن به ویتامین PP(نیاسین) را تامین کرده و نسبت به سایر گوشت ها مقادیر بیشتری ویتامین های A ، C ، B1 و B2 دارد. همچنین میزان گوشت بدست آمده از هر شترمرغ نیز بسیار قابل توجه است. یک شترمرغ 12 ماهه با وزن زنده 100 کیلوگرم، لاشه ای با وزن 60 کیلوگرم تولید خواهد کرد. از این 60 کیلوگرم،21 کیلوگرم گوشت درجه یک (استیک و فیله) و 14 کیلو گرم گوشت درجه دو(گوشت لخم) و مابقی استخوان و چربی خواهد بود.این مقادیر بسته به سن،جنس و روشهای مدیریتی تغییر می کند.
ارزش غذایی گوشت شتر مرغ
مقایسه مواد مغذی ( در 100 گرم گوشت لخم پخته شده)
کلسترول(میلی گرم) : 83
آهن (میلی گرم) : 2/3
پروتئین : 140 •چربی(گرم) : 8/2
کالری(کیلو کالری) : 9/26

    محل دقیق طرح :


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی