دانلود طرح توجیهی

دانلود طرح توجیهی,دانلود رایگان طرح توجیهی کشاورزی, سایت طرح توجیهی, دانلود طرح توجیهی96, بانک طرح های توجیهی, بانک طرح توجیهی, طرح کسب و کار , دانلود رایگان طرح توجیهی, طرح توجیهی رایگان, طرح توجیهیpdf, دانلود رایگان طرح توجیهی با فرمت ورد, دانلود رایگان طرح توجیهی کشاورزی,دانلود نمونه طرح کسب و کار,دانلود طرح کسب و کار آماده, دانلود رایگان طرح توجیهی 95 ,دانلود رایگان طرح کسب و کار ,دانلود طرح کسب و کار آماده ,دانلود رایگان طرح توجیهی با فرمت ورد ,طرح توجیهی گردشگری ,دانلود نمونه طرح کسب و کار

دانلود طرح توجیهی

دانلود طرح توجیهی,دانلود رایگان طرح توجیهی کشاورزی, سایت طرح توجیهی, دانلود طرح توجیهی96, بانک طرح های توجیهی, بانک طرح توجیهی, طرح کسب و کار , دانلود رایگان طرح توجیهی, طرح توجیهی رایگان, طرح توجیهیpdf, دانلود رایگان طرح توجیهی با فرمت ورد, دانلود رایگان طرح توجیهی کشاورزی,دانلود نمونه طرح کسب و کار,دانلود طرح کسب و کار آماده, دانلود رایگان طرح توجیهی 95 ,دانلود رایگان طرح کسب و کار ,دانلود طرح کسب و کار آماده ,دانلود رایگان طرح توجیهی با فرمت ورد ,طرح توجیهی گردشگری ,دانلود نمونه طرح کسب و کار

دانلود رایگان طرح توجیهی کشاورزی, سایت طرح توجیهی, دانلود طرح توجیهی96, بانک طرح های توجیهی, بانک طرح توجیهی, طرح کسب و کار , دانلود رایگان طرح توجیهی, طرح توجیهی رایگان, طرح توجیهیpdf, دانلود رایگان طرح توجیهی با فرمت ورد,
دانلود رایگان طرح توجیهی کشاورزی,دانلود نمونه طرح کسب و کار,دانلود طرح کسب و کار آماده,
دانلود رایگان طرح توجیهی 95
,دانلود رایگان طرح کسب و کار
,دانلود طرح کسب و کار آماده
,دانلود رایگان طرح توجیهی با فرمت ورد
,طرح توجیهی گردشگری
,دانلود نمونه طرح کسب و کار

کلمات کلیدی

دانلود طرح توجیهی تولیدی

کارگاه تولید لامپ کم مصرف

کارگاه تولید قوطی کنسرو

تولید کانی تالک

تولید قطعات صنعتی پلاستیکی

بسته بندی و توزیع تخم مرغ

طرح توجیهی بسته بندی

دانلود طرح توجیهی جدید

دانلود رایگان طرح کسب و کار کارگاه خیاطی

پروژه کارآفرینی طرح تولید مصنوعات چوبی

پروژه کارآفرینی تولیدی مبل منازل

دانلود رایگان کارآفرینی تولیدی مبل

دانلود رایگان طرح توجیهی تولید مبلمان

تولیدی مبلمان منازل و ادارات

پروژه کارآفرینی تولید سس

طرح توجیهی سس سویا

دانلود طرح توجیهی خوراکی

هزینه ساخت کارخانه سوسیس و کالباس

هزینه راه اندازی کارخانه سوسیس و کالباس

ماشین الات تولید سوسیس و کالباس

لیست قیمت خط تولید سوسیس و کالباس

قیمت خط تولید سوسیس و کالباس

دستگاه تولید سوسیس و کالباس خانگی

دانلود رایگان طرح توجیهی تولید سوسیس و کالباس

خط تولید سوسیس و کالباس pdf

تولید سوسیس و کالباس

کارخانه تولید فنس تهران

قیمت سیم خاردار

قیمت توری گابیون

قیمت توری فنس

طرح توجیهی راه اندازی خدمات رایانه ای

يكشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۱۷ ب.ظ

طرح توجیهی راه اندازی خدمات رایانه ای ( فروش و تعمیرات سخت افزار کامپیوتر )

دسته بندی : کارآفرینی » کامپیوتر 


دانلود طرح توجیهی راه اندازی خدمات رایانه ای ( فروش و تعمیرات سخت افزار کامپیوتر ) در 55 صفحه ورد قابل ویرایش


طرح تجاری سه صفحه ای

افزایش جمعیت در کشورهای در حال رشد،کاهش منابع و امکانات موجود در این کشورها و پیدایش نیازهای اجتماعی واقتصادی جدید همگی سبب توجه نهادها و مقامات مسئول در این کشورها به این نیازها و چاره اندیشی بنیادین برای آنها شده است. بنا بر بررسی های به عمل آمده و بر اساس آمارهای موجود، یکی از مهمترین مشکلات فردا روی جوامع در حال توسعه و حتی کشورهای صنعتی مشکل بیکاری است. مجموعه راه حلهایی که برای رفع این مشکل جهانی ارائه شده است، اصطلاحاً "کارآفرینی"خوانده می شود. در اقتصاد رقابتی و مبتنی بر بازار امروزی که با تغییرات و تحولات سریع بین المللی همراه شده و فرایند گذر از جامعه صنعتی به جامعه اطلاعاتی را سبب ساز گریده است، از کارآفرینی به عنوان موتور توسعه اقتصادی یاد می شود که می تواند در رشد اقتصادی کشورها، ایجاد اشتغال و رفاه اجتماعی نقش مهمی را بر عهده داشته باشد. امروزه دیگر اقتصاد ملی جای خود را به اقتصاد جهانی داده است و در این عرصه کشورهایی موفق خواهند بود که فرصتهای شغلی را تنها به چارچوب جغرافیایی خود محدود نسازند، بلکه فضای کاری وسیعی به وسعت جهان در ذهن خود داشته باشند.

چشم انداز

این طرح با توجه به تعاریف،استفاده از حداکثر امکانات موجود با کمترین هزینه می باشد و تمام  تعاریف یک کار آفرینی موفق را در بردارد که  اجرای طرح در درجه اول نیاز به مجوز و پروانه کسب دارد که بعد از طی مراحل قانونی می توان آن را راه اندازی نمود.

علت 1- با توجه به این که در سطح شهرستان شرکت ها و خدمات رایانه ای فراوانی وجود دارد ولی در هیچ کدام خدمات تعمیرات و فروش قطعات سخت افزاری ارائه نمی شود،این شرکت می تواند با ارائه یک سری خدمات تعمیرات در سطح شهرستان،سریعا خود را مطرح کند.

علت2-این طرح نوعی از کارآفرینی داخل سازمانی می باشد که سازمان مربوطه جمعیت هلال احمر می باشد.در این سازمان چیزی حدود 20 دستگاه رایانه بدون استفاده وجود دارد که روزانه 1 یا 2 کامپیوتر مورد استفاده قرار می گیرد و بقیه سیستم ها بدون استفاده هستند،علت اصلی این طرح ارائه خدمات از جانب جمعیت هلال احمر بوده و فقط تامین نیروی انسانی و از جانب خود افراد می باشد و می توان طبق تنظیم قراردادی،سود را به صورت 60 به 40 بین کارآفرینان و جمیعت تقسیم نمود.

علت3-با توجه به این که هر شهرستان دارای یک جمعیت می باشد بنابراین این طرح به راحتی می تواند در 5 سال آینده با برنامه ریزی جامع ضمن توسعه در سطح کشور اشتغال زایی نیز نماید و به عنوان یک طرح موفق خود را در کلیه جمعیت ها مطرح نماید.

ماموریت

این فعالیت اقتصادی با توجه به بالا بودن آمار بیکاری در سطح شهرستان و هم چنین وجود امکانات لازم و سرمایه برای راه اندازی این شرکت به راحتی می تواند کار خود آغاز کند.

-مشتریان در کلیه محیط ها می توانند حضور داشته باشند وتقریبا می توان کلیه عموم را نام برد ولی با توجه به تخصصی بودن کار در زمینه تعمیرات قطعات سخت افزاری و با توجه به این که در سطح شهرستان خدمات تعمیرات سخت افزار وجود ندارد می توان بیشترمشتریان راشرکت های رایانه ای در سطح شهرستان نام برد. در ادامه این بحث که مشتریان شرکت چه کسانی هستند در بخش پنجم به طور کامل شرح داده شده است.این شرکت ضمن ارائه خدمات تعمیرات قطعات،همچنین پس از تحویل قطعات به مشتریان  متعهد می شود در صورت بروز هر گونه ایراد و خرابی در قطعات،خدمات پس از فروش را نیز برای مشتریان ارائه نماید.

یکی از عوامل مهم در پویایی این شغل آن است که خدماتی را که این شرکت ارائه می دهد در سطح شهرستان وجود ندارد و یا به عبارت دیگر هنوز رقبایی وجود ندارند و شرکت ها به جای این که روزانه قطعات را به یزد بفرستند با صرف وقت و هزینه کمتر می توانند قطعات خود را تحویل بگیرند و این خود عامل مهمی در پویا شدن این شرکت در سطح شهرستان می باشد.

اهداف

موفقیت در این کار را می توان در توسعه شرکت در کل کشور خلاصه نمود که ضمن سود بیشتروعملی شدن طرح به صورت کشوری خود باعث اشتغال زایی در سطح کشور می شود که خود این عامل یکی از عوامل موفقیت در کار و هدف شرکت بیان می شود.

یکی از مهمترین عوامل موفقیت این شرکت را می توان بازاریابی درست در نظر گرفت.

در بحث منابع انسانی طبق رشد پنج درصدی مالی شرکت می توان تسهیلاتی از قبیل عیدی و اعطای وام به کارکنان نمونه را در برنامه کاری شرکت قرار داد که ضمن ارائه یک سری خدمات به کارکنان می توان حس مسئولیت و فعالیت را در آنان تا حد زیادی افزایش داد که این عامل خود نیز نقش مهمی در موفقیت و رشد و توسعه شرکت ایفا می کند.

تحقق وتوسعه شرکت بنا بر تهیه گزارشاتی بصورت ماهیانه ،موفقیت شرکت را تایید می کند و با تهیه نمودارهای خطی و مشخص نمودن رشد و توسعه شرکت می توان آن را در کل کشور توسعه داد.

اشتغال زایی مهمترین ارزش برای این شرکت بحساب می آید.

بر خلاف کارهای دیگر که نیاز به سرمایه زیادی می باشد در این کار تامین سرمایه از طرف جمعیت هلال احمر بوده وتامین نیروی انسانی و کار از طرف کار آفرین می باشد.

این شرکت در ابتدای شروع کار بصورت محلی کار خود را آغازمی نماید،در مراحل بعدی می توان با  تکیه بررشد و توسعه شرکت که موفقیت طرح را بیان می کند در سطح کشوری آن را گسترش داد.

استراتژی

این طرح  نوعی از کار آفرینی داخل سازمانی می باشد که سازمان مربوطه جمعیت هلال احمر می باشد و استراتژی نقش مهمی در ایفای  این شغل دارد زیرا:

رشد تکنولوژی خود یکی از عوامل موثر در رشد و توسعه شرکت می باشد و همزمان می توان در کنار سایر خدمات که به شرکت ها داده می شود از تکنولوژی نوین نیز  به منظور ارتقای سطح کیفیت کار استفاده نمود.زیر نظر داشتن بازار و همچنین  رقابت با دیگر شرکت ها نیز عامل مهمی در استراتژی شرکت می باشد .

برنامه

اداره این شرکت در درجه اول با توجه به سازمانی بودن طرح،زیر نظر جمعیت هلال احمر می باشد و در جه دوم به دست مجری طرح داده می شود.

در این طرح برنامه و پروژه ها باید طبق زمانبندی صورت گیرد تا موفقیت طرح را تضمین نماید.برای رشد و توسعه شرکت به صورت کشوری موفقیت،کلید اصلی اثبات عملی بودن این طرح وگسترش آن می باشد.

  

در صورتی که در روند خرید یا دانلود  هر کدام از فایل های سایت با مشکلی مواجه شدید  از طریق تلگرام با شماره 09214087336  به صورت 24 ساعته آنلاین هستیم و فوری بررسی و رفع خواهیم کرد را   با ما در ارتباط باشید  یا حتی اگر فایلی در زمینه کسب و کار دارید میتوانیم برای فروش آن به شما کمک کنیم
دسته بندی: کارآفرینی » کامپیوتر

تعداد مشاهده: 1453 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 55

حجم فایل:79 کیلوبایت

 قیمت: 2,900 تومان 
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.  پرداخت و دریافت فایل

    نظرات (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی